Ako rakovina sa na Facebooku množia falošné príspevky. A Facebook to netrápi, lebo ide o veľký biznis. Na takýchto hlúpostiach zarábajú milióny.
Kŕmte Facebook!!! Kŕmte špinavcov!!! Facebook je už žumpa!!!
Falošný účet akože Lucy Kuphal má sponzorovaný (platený) príspevok: Slovenská verejnosť je rozčúlená.
A na tento hoax zneužíva Aktuality.sk. Rozmýšľajte aspoň raz, prečo ten článok nenájdete na Aktuality.sk?
Text v obrázku hlása blud:
Šutaj Eštok si nebol istý, že kamera stále nahráva, a omylom povedal niečo, čo diváci nemali počuť.
Odkazujú akože na Aktuality.sk, ale ide o podvod na stránke zenquado.shop: https://zenquado.shop/?ad_id=120211435572670095&adset_name=sk2&ad_name=est3&placement=Facebook_Desktop_Feed&utm_campaign=162ag_2592728194451338_1410_sk_est123_lead
.
Nie je to ojedinelý prípad. Už som zaznamenal vyše stovky takých falošných účtov, ktoré sú platené ako reklamy, a zneužívajú naivitu čitateľov, lebo sa zobrazujú ako tzv. správy z Aktuality.sk, SME.sk alebo Denníka N.
Facebook má na háku ľudí, im ide o peniaze. Veď na to bol vytvorený Facebook. Aj prezidenta takto zneužili. Presne ako Eštoka. Že si prezident nevšimol, že kamera ide ďalej. Zneužili rovnako aj herca Lukáša Latináka.
Do kelu, koľko bludov musím denne blokovať. Aj to sa odráža na tom, že Facebook využívam minimálne. Občas si myslím, že ponúkam ozaj niečo seriózne. Odo mňa nezmysly, hoaxy a bludy nečakajte!
Facebook priamo, vyslovene, poškodzuje dobré meno Aktuality.sk. Facebook je už žumpa!
Archív:
Autor: Ján Parada.
4 odpovede na “Facebook najviac kŕmia podvodníci”
To isté aj reklamná agentúra Coty Hirthe.
Alebo falošná reklama na Fica od The News Sphere.
Alebo to isté: Deal decide 24Capturing LifeFantastic Fables.
To isté šíri aj Bumblebee resuscitation 60. Je to rakovina na Facebooku.
Alebo: Deal decide 24Capturing LifeFantastic Fables.
Cieľom je nalákať ľudí na podvod s názvom Immediate Luminary.