Kategórie
Tlačové správy

Lídri na trhu sa spájajú

Home Credit a Alza odštartovali spoluprácu.

Nákupy cez Alzu financované prostred­níctvom Home Creditu. Naj­väčší hráči na slo­venskom trhu rozbehli vzájomnú spolu­prácu, ktorá má priniesť viaceré benefity pre zá­kaz­ní­kov na Slo­vensku. Popredný pos­ky­to­va­teľ spo­tre­bi­teľ­ského financovania – Home Credit Slovakia a jeden z naj­väčších internetových obchodov u nás – Alza.sk, chcú stavať na svojich tech­no­lo­gických inováciách a rýchlych a dostupných službách. Nákup a dodanie tovaru od Alzy a vybavenie jeho financovania môže byť otázkou pár klikov. Ďalšou veľkou výhodou je, že zá­kaz­níci spo­loč­nosti Alza majú teraz možnosť vyzdvihnúť si svoju objednávku na splátky prostred­níctvom AlzaBoxov, naj­roz­siah­lej­šej siete odberných miest.

Zákazníci Alzy môžu po novom využívať služby financovania svojich nákupov prostredníctvom spoločnosti Home Credit Slovakia. Vzájomná spolupráca by mala priniesť ešte lepšie, rýchlejšie a dostupnejšie služby pre zákazníkov. Z dát Alzy totiž vyplýva, že práve financovanie na splátky je ich obľúbenou formou platenia za objednaný tovar. Zvyčajná výška objednávky, ktorá je hradená na splátky v tomto internetovom obchode, je takmer 700 eur. Ide pritom predovšetkým o splácanie nákupu televízorov, prenosnej elektroniky, PC zostáv, bielej elektroniky, ako sú chladničky či práčky, ale napríklad aj stále viac obľúbených herných konzol.

„Kladieme dôraz na to, aby celý proces nákupu bol pre zákazníkov jednoduchý a čo naj­prí­jem­nejší. Aj preto ponúkame hneď niekoľko spôsobov, ako za tovar zaplatiť až neskôr, aby sme im umožnili lepšie rozvrhnutie výdavkov v čase. Očakávame zlepšenie produktovej propozície pre našich klientov, vrátane nižšej ročnej percentuálnej sadzby pri vybraných úveroch,“ hovorí na margo spolupráce s Home Creditom Petra Janovská, riaditeľka oddelenia služieb spoločnosti Alza.

Home Credit tento rok na Slovensku za prvý štvrť­rok zaznamenal medzi­ročný nárast objemu nákupov na splátky o 31 %. Naj­obľú­be­nej­ším tovarom boli podľa jeho údajov mobilné telefóny, ale aj elektro­nika a taktiež nábytok. Je zaujímavé, že naj­čas­tejšie na splátky kupuje veková kategória 45+, pričom o niečo aktívnejší sú v nakupovaní, online aj v kamenných prevádzkach, muži.

„Našou prioritou je byť čo najbližšie k zákazníkom, ktorým sa snažíme ponúkať dostupné a rýchle služby. V naj­bližšom období sa budeme naďalej di­gi­ta­li­zo­vať, čo prispeje k ďalšiemu zjedno­dušeniu a zároveň ešte väčšej bezpečnosti. Tak, ako je pre mnohých zákazníkov prvou voľbou pri nákupe Alza, rovnako je tak pre veľké množstvo Slovákov splácanie nákupov cez Home Credit. Preto veríme, že vzá­jomná spolu­práca a synergia poskytovaných služieb výrazne prispejú k ešte väčšej spokojnosti zákazníkov na oboch stranách,“ približuje obchodný riaditeľ Home Creditu Marek Tomčík.

Home Credit, ako aj Alza sú technologickými lídrami vo svojom segmente pôsobenia a rovnako si zakladajú na pro­zá­kaz­níckom prístupe. Majú pritom identické kritériá na služby poskytované svojim zákazníkom, ktorými sú rýchle a jednoduché vybavenie, pričom všetko sa dá aj online. Nákup na Alze si zákazníci často môžu vyzdvihnúť už do niekoľkých hodín od objednania, a to v podstate kdekoľvek, vďaka širokej ponuke AlzaBoxov. Zákazníci Home Creditu zase môžu mať do niekoľkých minút schválenú pôžičku alebo nákup na splátky. Opakovaný nákup na splátky si pritom dokážu vybaviť doslova na pár kliknutí. Obe spoločnosti tiež komunikujú so svojimi klientmi cez aplikácie alebo pomocou SMS správ, tí tak nemusia pritom vôbec navštevovať kamenné pobočky. Samozrejme, kto preferuje nakupovanie v klasických predajniach, k dispozícii je aj vybavenie nákupu a následného financovania i v kamenných pobočkách.


Autor: Home Credit.

Správu dodal Michal Račko z PR Clinic.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *