Home Credit spúšťa novú kampaň zameranú proti online podvodom.
Špeciálna edukačná kampaň má podporiť bezpečné platby kartami.
Spoločnosť Home Credit spúšťa novú kampaň „10 tipov pre bezpečné platenie“ zameranú špeciálne proti stále sa šíriacim online podvodom. Poslaním kampane je ľudí informovať o tom, ako sa chrániť pred podvodnými praktikami a nestať sa tak obeťou zneužitia platobnej karty. Takéto pokusy o podvody totiž neutíchajú, práve naopak, sú čoraz viac rozšírené a sofistikovanejšie.
Online prostredie sa stalo útočiskom pre čoraz lepšie pripravených podvodníkov, ktorým sa nezriedka darí podviesť a pripraviť o peniaze predovšetkým menej digitálne zdatných ľudí. Dá sa však tomu predísť, pokiaľ sú informovaní, obozretní a dodržiavajú základné bezpečnostné pravidlá.
Hlavným cieľom novej edukačnej kampane, ktorú dnes Home Credit spúšťa na Slovensku a súčasne aj v susednom v Česku, je upozorniť klientov na to, aby nenaleteli podvodníkom. Spoločnosť sa snaží prispieť k bezpečnejšiemu online prostrediu a prináša „10 tipov pre bezpečné platenie,“ kde Slováci nájdu praktické informácie aj o tom, ako bezpečne nakupovať na internete, ako si chrániť súkromné citlivé údaje, či ako si účinne strážiť svoje peniaze na karte.
V tomto prípade ide o špeciálnu kampaň zameranú výlučne na bezpečné platby, nakoľko badať určitý pokles obozretného správania sa ľudí a na druhej strane odborníci registrujú viac pokusov o zneužívanie údajov klientov podvodníkmi.
„V ostatnom čase sme zaznamenali výrazný nárast podvodných praktík, najmä v online priestore. Cieľom kampane je nielen zvýšiť povedomie o nástrahách, ktorým klienti čelia pri platení kartou, ale aj informovať o tom, ako sú naše karty a ich peniaze zabezpečené a ako môžu ľudia sami účinne identifikovať podvodné správanie a vyhnúť sa tomu, aby sa stali obeťou zneužitia karty. Plaťte teda bezpečne a nenaleťte podvodníkom!“ približuje Alessandro Villa, vedúci oddelenia kariet zo spoločnosti Home Credit.
Správu dodal Michal Račko z PR Clinic.