Kategórie
Tlačové správy

„S tým si nelám hlavu“

Home credit predstavuje Homieho a spúšťa novú te­le­víznu kampaň.

Spoločnosť Home Credit prichádza so svojou novou jesennou televíznou kampaňou, ktorá zároveň uvádza novovytvorený dlhodobý komunikačný koncept s názvom „S tým si nelám hlavu“.

Maskot Homie (Home Credit)
Maskot Homie (Home Credit).

Predstavuje v nej zároveň pomocníka vo svete financií – maskota Homieho. Kampaň bude nasadená na Slo­ven­sku, ako aj v Česku. Na slovenskom trhu budú spoty vysielať televízne stanice Markíza Group a v su­sed­nom Česku ich budú pre­zen­to­vať kanály Nova Group, Prima Group a Atmedia. Kampaň sa postupne rozšíri aj do digitálneho a offline prostredia. Za týmto aktuálnym komunikačným konceptom stoja tímy spoločností Werk Camp a Parlay Shop.

Hlavnými postavami spotov sú opäť klienti Home Creditu, ktorí v najnovších príbehoch získavajú nového sprie­vod­cu – postavu menom Homie. Tento abstraktný maskot s veľkou bielou sférickou hlavou a roztomilou tvárou sa stáva priateľom a pomocníkom hrdi­nov kam­pa­ne.

„Homie je jednoducho symbolom ľahkosti a optimizmu vo svete financií,“ vysvetľuje Jan Vašíček z mar­ke­tin­go­vé­ho odde­le­nia Home Creditu.

„Prostredníctvom neho chceme ukázať, že správa financií s Home Creditom môže byť jednoduchá a zábavná.“

Nový komunikačný koncept vznikol v spolupráci s kre­a­tív­nou agen­tú­rou Werk Camp a pro­duk­čnou spo­loč­nosťou Parlay Shop. Tri pilotné spoty boli natočené v rôznych dĺžkach – 30, 15 a 6 sekúnd, a sú adaptované ako pre slovenský, tak aj pre český trh. Okrem televízie bude kampaň rozšírená aj do digitálneho prostredia a off­line komunikácie.

Prvá fáza kampane sa zameriava na vlajkový produkt Home Creditu, a to Flexibilnú pôžičku, ktorá vyniká možnosťou prispôsobiť splátky aktuálnym potrebám zákazníkov. Kampaň cieli nielen na bež­ných spotre­bi­te­ľov, ale aj na živnostníkov a po novom aj na firmy.

„V dnešnej dobe je flexibilita kľúčová, a to nielen pre podnikateľov. Našim cieľom je ponúknuť všetkým zákazníkom produkt, ktorý sa prispôsobí ich aktuálnej životnej situácii – s rýchlym online vybavením a možnosťou flexibilného splácania,“ dodáva Milan Cáder, riaditeľ divízie Produkty a marketing Home Creditu.

Televízna kampaň bude prebiehať vo viacerých fázach, pričom prvá časť bude nasadená počas hlavnej sezóny v ok­tób­ri a potrvá až do konca roku 2024.

Odkazy na nové spoty:


Autor: Home Credit.

Správu dodal Michal Račko z PR Clinic.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *