Kategórie
Tlačové správy

Herec Maroš Kramár sa stal tvárou značiek AAA AUTO a Mototechna

K ambasádorom, MMA zápasníkovi Samuelovi Pi­rá­to­vi Krišto­fi­čo­vi a ko­mi­ko­vi Richardovi Szalaiovi, sa tak pridal aj známy herec a mo­de­rá­tor Maroš Kramár.

Maroš Kramár
Maroš Kramár.

Obľúbený herec a moderátor Maroš Kramár sa stal novou tvárou značiek AAA AUTO a Mo­to­tech­na. Sieť auto­cen­tier AAA AUTO je naj­väčší pre­daj­ca jazde­ných auto­mo­bi­lov na Slo­ven­sku a pod znač­kou Mo­to­tech­na spo­loč­nosť pre­dá­va zánovné vozidlá. Maroš Kramár si tak pre­sadne do novej luxusnej Škody Kodiaq, ktorá ho bude spre­vá­dzať na cestách na vystú­pe­nia a nakrú­ca­nia na Slo­ven­sku, a tak­tiež v Česku.

Škody Kodiaq
Škody Kodiaq.

Spoločnosť AURES Holdings, ktorá prevádzkuje siete auto­cen­tier AAA AUTO a Mo­to­tech­na na Slo­ven­sku a v Česku, tento rok oslávila svoje dvadsiate na­ro­de­ni­ny na slo­ven­skom trhu, a pri tejto prí­le­ži­tosti ob­no­vila spo­lu­prácu so zná­mym hercom a mo­de­rá­to­rom Marošom Kramárom, ktorý sa stal tvárou spo­loč­nosti. Odteraz bude herca voziť luxusná Škoda Kodiaq, ktorá ho bude pohodlne dopra­vo­vať na vystú­pe­nia a nakrú­ca­nia.

„Zo spolupráce so značkami Mototechna a AAA AUTO sa veľmi teším. S vo­zidlom budem jazdiť za mo­jimi divákmi do rôz­nych kútov Slo­ven­ska a aj Česka, kde budem práve hrať či na­tá­čať,“ ko­men­to­val spo­lu­prácu Maroš Kramár.

Značky AAA AUTO a Mototechna takto nad­vä­zu­jú na svoj ko­mu­ni­kačný koncept, ktorý doteraz rozví­jali na so­ciál­nych sieťach prostred­níctvom známych osob­ností – MMA zápasníka a účastníka reality show Survivor Samuela Piráta Krištofiča a ko­mi­ka Richarda Szalaia, ktorý patrí do zosku­pe­nia komikov Naked Bananas.

„Tento spôsob komunikácie sa nám za dobu existen­cie zna­čiek AAA AUTO a Mo­to­tech­na osved­čil, ako na Slo­ven­sku, tak aj v Česku, kde sú mo­men­tál­ne našimi amba­sá­dormi komik Richard Genzer, MMA zápasník Patrik Kincl či majiteľ a pro­mo­tér orga­ni­zá­cie Oktagon Ondřej Novotný. Vstup známych osobností, ktorí sú našimi tvárami na so­ciál­nych sieťach aj do off­line sveta bol už pred nie­koľ­kými rokmi pre nás logickým krokom. Maroš Kramár tak oživí našu kampaň v oboch krajinách,“ upresňuje spo­lu­prá­cu Karolína Topolová, spo­loč­ná ge­ne­rál­na ria­di­teľ­ka AURES Holdings, ktorá na Slo­ven­sku pre­vádz­ku­je sieť auto­centier AAA AUTO a Mo­to­tech­na na Slo­ven­sku.

„Som rada, že sme sa dohodli práve s Marošom, ktorý cestuje medzi Slo­ven­skom a Českom, kde AAA AUTO a Mo­to­tech­na pôsobia. Dúfam, že sa mu auto­mo­bil bude páčiť a bude si v ňom užívať každú jazdu,“ dopĺňa Karolína Topolová.

Karolína Topolová a Maroš Kramár
Karolína Topolová a Maroš Kramár.

Autorka: Dominika Brindžáková, AURES Holdings.

Správu dodal Martin Erdöfy z PR Clinic.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *