Doprajte svojej imunite kvalitné a slnkom vypestované ovocie a zeleninu.
Počas zimného obdobia majú slovenskí farmári obmedzené možnosti, ako do obchodov dodať dostatok čerstvého ovocia a zeleniny. Výbornou voľbou je preto značka Bon Via, ktorá zákazníkom za výhodnú cenu prináša ovocie a zeleninu z medzinárodnej produkcie, vypestované v krajinách zaliatych slnkom.
BILLA v rámci tejto privátnej značky spolupracuje priamo s miestnymi pestovateľmi, čím vie zaručiť vysokú kvalitu plodín. Spoločnosť teraz značku Bon Via oblieka do nového šatu a zároveň na trh uvádza jej nové produktové línie, ktoré ocenia bežní zákazníci, ale aj nároční gurmáni.
„Slnkom vypestované“ – to je motto privátnej značky Bon Via, ktorej dizajn sa aktuálne mení na modernejší a elegantnejší. Pod týmto označením BILLA tradične ponúka čerstvé ovocie a zeleninu. Sortiment Bon Via pochádza zo slnečných štátov južnej Európy a ďalších krajín sveta, v ktorých je možné, na rozdiel od Slovenska, dopestovať čerstvé a kvalitné plodiny aj počas zimného obdobia. Spoločnosť BILLA v rámci tejto značky spolupracuje priamo s pestovateľmi, ktorí musia spĺňať prísne kritériá kvality – v dodávateľskom procese má BILLA iba takých partnerov, u ktorých je možné zistiť presný pôvod ovocia a zeleniny.
Kľúčom k čerstvosti produktov značky Bon Via je precízne plánovanie zberu plodín a čo ich najrýchlejšie a najšetrnejšie doručenie do predajní BILLA.
„Napríklad, ak dnes tie najchutnejšie paradajky rastú v Španielsku, dodáme ich našim zákazníkom priamo z tejto krajiny. Keď o mesiac dozrejú rajčiny, ktoré spĺňajú naše vysoké kvalitatívne normy, v Taliansku, okamžite začneme proces odberu plodín od tamojších miestnych producentov,“ vysvetľuje Marek Doležal, generálny riaditeľ BILLA Slovensko.
Sieť supermarketov pritom neustále sleduje kvalitu plodín a dynamicky reaguje na ponuku, vďaka čomu je schopná spolupracovať s tými najlepšími zahraničnými pestovateľmi.
Prémiové produkty aj bio kvalita
Novinkou privátnej značky Bon Via je aj vylepšenie a vytvorenie nových produktových línií Bon Via, Bon Via Bio a Bon Via Premium. Pod súhrnným označením Bon Via zákazníci nájdu svoje obľúbené, ale aj celkom nové druhy na slnku dozretého čerstvého ovocia a zeleniny vo vysokej kvalite.
Značka Bon Via Bio ponúkne v ekologickom balení produkty s bio kvalitou, teda plodiny vypestované bez použitia pesticídov či umelých hnojív. Línia Bon Via Premium zas bude zahŕňať čerstvé ovocie a zeleninu v ekologicky udržateľnom balení a s pridanou hodnotou. Pôjde napríklad o špeciálnu odrodu cibule, ktorá pri jej krájaní nespôsobuje slzenie očí alebo o čierny cesnak, na ktorom si pochutnávajú gurmáni po celej Európe a ktorý si slovenskí zákazníci určite tiež obľúbia.
„Privátnou značkou Bon Via sa zameriavame na všetkých zákazníkov, ktorí aj počas zimného obdobia vyhľadávajú čerstvé, kvalitné ovocie a zeleninu s jasne preukázateľným pôvodom. Rozšírením sortimentu Bon Via o prémiové produkty a o plodiny v bio kvalite vychádzame v ústrety aj tej najnáročnejšej klientele. Počas mesiacov, keď je ponuka lokálneho ovocia a zeleniny od slovenských pestovateľov výrazne obmedzená, je naša značka Bon Via ideálnou voľbou za priaznivú cenu,“ uzavrel Doležal.
Foto:
Autor: Mgr. Marek Kravjar, špecialista komunikácie BILLA.
Správu dodala Petronela Lojeková z AMI COMMUNICATIONS SLOVAKIA.
Jedna odpoveď na “BILLA inovuje svoju značku Bon Via”
[…] Podporu detí z materských škôl v mestách a obciach, kde otvára nové predajne, prepojila spoločnosť BILLA v aktivite „Dobrý sused“ s ďalším projektom – preventívnym programom „Zdravé oči už v škôlke“. Výnimkou sú materské školy v Sládkovičove a Liptovskom Mikuláši, ktoré do tohto programu boli samostatne vopred prihlásené. Od BILLA tak miestni škôlkari dostali balíčky ovocia značky Bon Via. […]