Kategórie
Tlačové správy

Plzeňský Prazdroj má nového riaditeľa pre distribúciu a plánovanie

Novým riaditeľom pre distribúciu a plánovanie Plzeňského Prazdroja sa stal Glenn Burgess.

Plzeňský Prazdroj

Plzeňský Prazdroj má nového riaditeľa pre distribúciu a plánovanie. Od februára sa ním stal Glenn Burgess (47). Na tejto pozícii nahradil Davida Udala, ktorý sa presunul na post IT riaditeľa skupiny Asahi Europe­&International.

Glenn Burgess
Glenn Burgess.

Glenn Burgess pracuje v pivovarníctve už 14 rokov. Doteraz pôsobil na pozícii riaditeľa dodávateľského reťazca v rumunskom pivovare Ursus, ktorý rovnako ako Prazdroj patrí do skupiny Asahi. Predtým pracoval v Spojenom kráľovstve pre pivovarnícke skupiny Asahi a SABMiller. Realizoval rad strategických projektov, ktoré pomohli k optimalizácii a efektivite v riadení zásob a efektívnemu zapojeniu ľudí v pivovaroch.

„Som veľmi rád, že Glenn prináša do Prazdroja ďalšie skúsenosti naprieč rôznymi aktivitami a odbormi, navyše obohatené nadšením pre vývoj technológií. Napriek tomu, že pivovarníctvo je tradičným odvetvím, inovácie a moderné technológie nám pomáhajú strážiť najvyššiu kvalitu našich pív a zásadne pomáhajú rozvíjať aj oblasť distribúcie, aby sme dokázali uspokojiť potreby našich spotrebiteľov. Patríme v tejto oblasti medzi lídrov a verím, že Glenn bude so svojím tímom v tomto trende pokračovať,“ hovorí Dragos Constantinescu, generálny riaditeľ Plzeňského Prazdroja.

Glenn Burgess zastáva funkciu riaditeľa pre plánovanie a distribúciu Prazdroja od februára 2023, a to nielen pre Česko, ale aj pre Slovensko, Nemecko a Rakúsko. Pochádza z Nového Zélandu a má dve deti.

David Udal (50) bol členom Prazdroja viac ako 20 rokov na rôznych pozíciách. Šesť a pol roka bol jeho finančným riaditeľom, od začiatku roku 2022 zastával funkciu riaditeľa pre distribúciu a plánovanie. Pod jeho vedením sa podarilo dokončiť nový, plne automatizovaný sklad v Plzni, najväčšiu investíciu v plzenskom pivovare od roku 2006.

„David dokázal posilňovať celkový výkon firmy a sebavedome viedol náš biznis v období pandémie COVID-19. Jeho veľkými prednosťami sú schopnosť motivovať tím, rovnako ako pragmaticky, pokojne a cieľavedome komunikovať s partnermi. Nie je zďaleka prvým manažérom Prazdroja, po ktorom siahla naša materská skupina Asahi, čo predstavuje vysoké ocenenie nášho tímu,“ dodáva Dragos Constantinescu.


Autorka: Zdenka Huňady, tlačová hovorkyňa Plzeňského Prazdroja Slovensko.

Správu dodal Martin Erdöfy z PR Clinic.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *