Spoločnosť BILLA potvrdzuje, že je lídrom v kvalite.
Vďaka svojmu prvotriednemu sortimentu aj tento rok bodovala v prieskume „Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka“. V 11. ročníku tejto renomovanej súťaže BILLA zvíťazila v kategórii Čerstvé mäso, kde sa na prvej priečke umiestnila so svojou privátnou značkou Mäsiarov výber. Tá zákazníkom prináša prémiovú hydinu, bravčovinu a hovädzinu od overených dodávateľov.
Spokojní zákazníci a ponuka výrobkov vysokej kvality – to sú najväčšie priority siete supermarketov BILLA. Keďže spoločnosť sa dlhodobo snaží prinášať produkty vynikajúcej kvality za výhodnú cenu, neustále na trh uvádza nové, moderné privátne značky, ktoré si rýchlo získavajú svojich zákazníkov. Slovenskí spotrebitelia najnovšie vyzdvihli výnimočnú kvalitu privátnej značky Mäsiarov výber, ktorej predaj BILLA spustila v úvode tohto roka. V renomovanej ankete „Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2022“ zákazníci odovzdali značke Mäsiarov výber najviac hlasov v kategórii Čerstvé mäso. BILLA pod týmto označením ponúka hydinové, bravčové a hovädzie mäso tej najvyššej kvality, ktoré pochádza od overených dodávateľov spĺňajúcich prísne kritériá pri výrobe mäsa. Hydina sa navyše pýši označením welfare, čo znamená, že zvieratá žijú v lepších podmienkach – majú stály prístup k napájadlu s vodou aj ku kvalitnému krmivu bez pridaných antibiotík a rastových hormónov.
„Nesmierne nás teší, že aj tento rok sme od zákazníkov získali prestížne ocenenie Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka. Je to veľké zadosťučinenie za našu dlhodobú snahu ponúkať ľuďom len tie najlepšie výrobky za výhodné ceny. Kvalitné mäso je pevným základom slovenského jedálnička, preto sme veľmi radi, že zákazníci si našu privátnu značku Mäsiarov výber okamžite obľúbili. Ďakujeme im za dôveru, ktorú nám prejavili, je to pre nás česť,“ uviedla Albena Georgieva, prevádzková riaditeľka BILLA.
Hlas spokojných zákazníkov
„Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka“ je spotrebiteľské ocenenie, ktoré sa uskutočnilo už po jedenástykrát. Stojí za ním spoločnosť Atoz Marketing Services, ktorá sa už od roku 1993 zaoberá business to business komunikáciou v oblasti retailu, logistiky, obalového priemyslu, farmácie a segmentu HoReCa. Cieľom ocenenia je vyzdvihnúť nové a inovované výrobky na trhu a uľahčiť zákazníkom orientáciu medzi produktmi. V aktuálnom ročníku súťažilo 125 noviniek, pričom rozdelené boli do 40 kategórií. O víťazoch rozhodlo 2000 slovenských spotrebiteľov, ktorí sa zúčastnili na prieskume agentúry NielsenIQ. Okrem kategórie Čerstvé mäso bola privátna značka Mäsiarov výber úspešná aj v doprovodnom online hlasovaní, v ktorom o víťazoch hlasovali čitatelia portálov masmediálnych partnerov súťaže. Za Najlepšiu novinku 2022 si Mäsiarov výber zvolili čitatelia portálu Teraz.sk.
„Aj vďaka oceneniu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2022 môžeme prirodzene a efektívne šíriť naše dobré meno. Fakt, že zákazníci vyzdvihli spomedzi konkurencie práve našu privátnu značku Mäsiarov výber, je veľmi pozitívnym impulzom pre ďalších ľudí, ktorí s týmto kvalitným mäsom možno ešte nemajú skúsenosť. Na zisk ocenenia sme veľmi hrdí a otvára sa nám vďaka nemu nový komunikačný priestor,“ povedala Albena Georgieva.
Správu dodala Petronela Lojeková z AMI COMMUNICATIONS SLOVAKIA.