www.humanisti.sk
www.humanisti.sk
Inzeráty
Predám ochrannú známku s logom
Jedálny lístok
Quasars Ensemble
BILLA
Webhouse.sk
Humanistická zbierka
Transparentný účet pre humanistov
Humanisti, už môžete pomáhať aj cez transparentný účet. Pozri: Zbierka na pomoc chudobným.
Zbierka na ochranu humanistov vo svete
Humanists International crowd-funds for persecuted humanists
Pomôžte humanistom vo svete! Mnohí čelia prenasledovaniu, mučeniu a trestu smrti za svoje presvedčenie. Pozri: Zbierka na ochranu humanistov vo svete.
Sčítanie ľudí bez náboženského vyznania
Atheist Census
Podporujeme
Spoločnosť PrometheusEthos – občianske združenie so zameraním na etiku, humanizmus a sekularizmusHumanisti Slovenska – občianske združenieZošity humanistovVladislav Marušic – ALTERNATÍVA Voľná myšlienka v ČeskuThe BrightsAdam RomanSlovenské súťaže.skNAJsúťaže.skeSúťaže.skKochlear.czÚnia nevidiacich a slabozrakých SlovenskaEurobabička Českej a Slovenskej republikyHoax.sk
Iné médiá
Adresa redakcie
e-mailová adresa redakcie
Internetový čas
Internet time: @940
Počítadlo


Spam poison

V supermarketoch BILLA nastala „Doba slovenská“

Slováci sú hrdí na slovenské tradície, zvyky a symboly

Slováci chcú nakupovať slovenské potraviny, preto právom možno označiť túto novú etapu v modernom maloobchode ako boom v záujme a preferencií slovenských potravín u samotných zákazníkov.

Spoločnosť BILLA spustila nový projekt na podporu predaja slovenských potravín. V každej jednej predajni BILLA na Slovensku nastala „Doba slovenská“. Zviditeľňujú sa slovenské výrobky na pultoch i v chladiarenských vitrínach, čerstvý i trvanlivý sortiment. Spoločnosť BILLA sa verejne zaviazala už koncom minulého roka zvýšiť predaj slovenských potravín o 10 %, a zároveň aj navýšiť ich podiel na svojich pultoch. Len za prvý kvartál tohto roka vzrástol medziročne predaj slovenských potravín v BILLA o viac ako 14 %. BILLA svoju ponuku rozšírila za toto obdobie o viac ako 80 nových slovenských výrobkov.

„Projekt Doba slovenská je prejavom hrdosti na lokálne výrobky a symbolom dôvery v kvalitu slovenských potravín. Pozorne načúvame našim zákazníkom a v súlade s tým, čo majú radi, upravujeme našu ponuku. Našim cieľom je ponúknuť spotrebiteľovi široký sortiment a prichádzať s novinkami. Mala by to byť jeho voľba, ktorý z mnohých produktov si vyberie. Nemal by to byť obchod, ktorý spotrebiteľovi ponúkne na výber dva druhy mlieka, syra či šunky. Trendom posledného obdobia sú lokálne, čerstvé a kvalitné potraviny od domácich výrobcov. Práve tie sa snažíme zaradiť do nášho sortimentu už niekoľko rokov, veď aj naša obľúbená privátna značka Slovenská farma je tu už od roku 2013. Veríme, že Doba slovenská ešte viac prispeje k hrdosti a obľúbenosti slovenských potravín,“ povedal pri príležitosti odštartovania dlhodobého projektu Dariusz Bator, generálny riaditeľ spoločnosti BILLA na Slovensku.

A potvrdzujú to aj reálne činy, v prvom štvrťroku tohto roka vzrástol predaj slovenských výrobkov v BILLA vďaka jej podpore medziročne až o viac ako 14 %. Zároveň sa rozšírila aj ponuka nových produktov od slovenských dodávateľov o viac ako 80 položiek, spotrebitelia tak mali možnosť si pochutnať na nových šunkách, salámach, chlebe a pečive, mäse, ale aj novom druhu múk, sušeného ovocia, zeleniny, sirupoch či cukrovinkách.

„Uplynulé mesiace nám jasne ukázali, aká dôležitá a nevyhnutná je podpora slovenských potravinárov. Byť patriotom je však pre naše potravinárstvo kľúčové nielen v tých kritických, ale aj v dobrých časoch. Našou prioritou je zvyšovanie potravinovej sebestačnosti Slovenska, v ktorej dostupnosť slovenských potravín v obchodoch hrá kľúčovú úlohu. Preto vrele vítame iniciatívu podieľať sa na dosahovaní tohto spoločného cieľa. Slovenské potraviny si skutočne zaslúžia viac priestoru na pultoch a lepšie zviditeľnenie,“ zdôraznil minister pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR Ján Mičovský.

BILLA spolupracuje so stovkami slovenských dodávateľov

BILLA zvyšuje podiel slovenských výrobkov na svojom pulte z roka na rok.

„V minulom roku sme predali slovenské potraviny v hodnote viac ako 321,5 milióna eur. V mnohých kategóriách prekračuje podiel predaja slovenských výrobkov viac ako polovicu, napríklad v oblasti mäsových výrobkov, lahôdok, pečiva, mliečnych výrobkov, nápojov. Veľmi ma teší, že sa nám v minulom roku podarilo dohodnúť spoluprácu s viac ako 20 novými slovenskými dodávateľmi a na našich pultoch pribudli od nich desiatky nových produktov. Zároveň by som rád vyzdvihol, že komunikujeme s ďalšími slovenskými producentmi o novej spolupráci. Záleží nám na budovaní korektných obchodných vzťahov, dlhodobých partnerstvách a inovatívnych riešeniach. Som rád, že môžem povedať, že z TOP 50 našich dodávateľov tvoria slovenskí takmer polovicu,“ vyzdvihuje Dariusz Bator.

Medzi najobľúbenejšie slovenské potraviny v BILLA patria rožok, maslo, šunka, kuracie rezne, zemiaky a mlieko.

„Oceňujem snahu spoločnosti BILLA v oblasti zvýšenia podielu slovenských výrobkov na pultoch svojich predajní. Teší ma skutočnosť, že BILLA napriek svojej tržnej sile, nemá problém sa zapojiť aj do nových a zdanlivo neznámych projektov, čo sa ukázalo nedávno pri zahájení predaja slovenských jahniat, kde BILLA ako prvá spustila predaj tejto kvalitnej slovenskej lahôdky. Z pozície predsedu výboru NR SR pre pôdohospodárstvo a životné prostredie budem iniciovať maximum legislatívnych úprav, aby sme zjednodušili vstup slovenských producentov na pulty obchodných reťazcov. Slovensko má ideálne podmienky na produkciu potravín mierneho klimatického pásma a som presvedčený, že táto naša klimatická výhoda sa prejaví každoročným zvyšovaním podielu slovenských výrobkov, čím sa výrazne prispeje k potravinovej sebestačnosti štátu a k rozvoju slovenských regiónov. Aj vďaka zvýšeniu predaja slovenských výrobkov a presne projektmi ako sú ‚Doba slovenská‘ spoločnosť BILLA napomáha k tomu, aby sa zo slovenského vidieka stalo skutočné miesto pre život, a aby aj slovenské mestá mali vždy k dispozícii ‚Zdravé slovenské potraviny‘,“ hovorí Jaroslav Karahuta, predseda výboru NR SR pre pôdohospodárstvo a životného prostredie.

Spoločnosť BILLA podporuje celoslovenských i lokálnych výrobcov dlhodobo a bude v tom aj pokračovať. Príkladom je ponuka produktov pod privátnou značkou Slovenská farma. Toto označenie je garanciou 100% slovenského pôvodu. V súčasnosti sú takto v predajniach BILLA označené ovocie a zelenina, ale aj mäso.

„Práve ovocie a zelenina je kategória, v ktorej rastie podiel predaja slovenských produktov najrýchlejšie, o takmer pätinu. Slovenská farma je však len jednou z privátnych značiek BILLA na Slovensku. Tržby za predaj výrobkov pod privátnymi značkami predstavujú v BILLA zhruba 21 % z celkových tržieb, pričom medziročne zaznamenáva BILLA nárast o zhruba 2 – 3 %. Slovenské výrobky v rámci privátnych značiek tvoria až 42 % obratu na celom obrate privátnych značiek, pričom prevládajú čerstvé produkty – mliečne výrobky, chlieb a pečivo, ovocie, zelenina a mäso,“ dodáva Dariusz Bator.

Slováci sú hrdí na slovenské tradície, zvyky a symboly. S hrdosťou nosia šaty s folklórnymi prvkami, fandia nielen našim reprezentantom v hokeji a futbale, ale aj v ďalších športoch ako je lyžovanie, biatlon, v lete cyklistika, či kanoistika. A čoraz viac si vychutnávajú aj typicky slovenské potraviny. Súčasťou dlhodobého konceptu Doba slovenská je preto aj vzdelávanie a informovanie širokej verejnosti o tradíciách, výhodách a ľudských príbehoch, ktoré sú spojené so slovenskými potravinami a dodávateľmi. Zákazníci v BILLA si tak začínajú uvedomovať, že kúpou slovenských potravín môžu symbolicky potriasť rukou jednej zo stoviek slovenských firiem, farmárov či pestovateľov.



Pod čiarou

O spoločnosti

Spoločnosť BILLA s.r.o., ktorá je súčasťou REWE International AG, pôsobí na Slovensku od roku 1993. Je lídrom v segmente supermarketov. V súčasnosti ich prevádzkuje takmer 150 a zamestnáva takmer 4 500 pracovníkov. V supermarketoch priemernej rozlohy 900 m² BILLA ponúka široký sortiment značiek, vrátane vlastných aj diskontných. Dominantnými medzi vlastnými značkami cenovo výhodné produkty Clever, výrobky pod značkou BILLA, organické produkty BILLA BIO a domáca Slovenská farma. Rovnako dôležitý je v ponuke podiel čerstvých produktov v oblasti lahôdok, pečiva, ovocia, zeleniny a mliečnych výrobkov.

Chcete sa vyjadriť? Využite diskusné fórum.

BILLABILLA s.r.o.
Bajkalská 19/A
821 02 Bratislava
ikonabezplatná infolinka: 0800 131 121
ikonae-mailová adresa: info@billa.sk
Čerpané z: www.billa.sk

BILLA, 19. 06. 2020 | Prečítané: 126 | Rubrika: Kto sú humanisti?

Doba slovenská
BILLA
Webhouse.sk
Webhouse

Odporúčame najlepší webhosting a domény za super ceny!

Iné médiá
Sociálne siete
Anketa
Ktorý vtáčik z týchto fotografií sa vám najviac páči?

Kolibkárik čipčavý (9 hl.)
 
Sýkorka belasá (14 hl.)
 
Stehlík obyčajný (6 hl.)
 
Sokol myšiar (4 hl.)
 
Drozd plavý (0 hl.)
 

Celkom hlasovalo: 33
Etická výchova
Ako by mala vyzerať etická výchova — alternatíva nábo­ženskej výchovy pre deti bez vyznania? Aký je váš názor?
Nové vo fóre
 Imperializmus
06-07-20 * 20:27
 Re: Ruskí imperialisti
06-07-20 * 16:18
 Ruskí imperialisti
06-07-20 * 14:36
Lipka – diskusné fórum
Lipka
Diskuteri.sk
Diskuteri.sk
Brajti
The Brights
K teórii a praxi humanistickej výchovy
K teórii a praxi humanistickej výchovy
Kniha
Sumeri
Dobré knihy
Kniha Zakázané ovocie – Etika humanizmuKniha Nemnožme sa!Thomas Paine – Vek rozumu
Biblia očami vedy
Biblia očami vedy
Podporte útulok pre zvieratká
Podporte útulok pre zvieratká v Humennom
Spotrebiteľská Poradňasc
Vytvorené v redakčnom systéme phpRS © Jiří Lukáš | RSS | Návrat hore