Internetový čas
Internet time: @945
|
|
|
Starosta ocenil najlepších pedagógov
Pri príležitosti Svetového dňa učiteľov
Svetový deň učiteľov, ktorý si celý svet pripomína 5. októbra, je svedectvom o tom, že prínos pedagógov vo vzdelávacom procese a pre rozvoj spoločnosti je dôležitý. Práve to treba v každej spoločnosti viac pochopiť, uznať a doceniť. Učiteľ popritom, že odovzdáva znalosti, sa podieľa na výchove novej generácie. Aj to je dôvod, prečo sme si už po štvrtýkrát uctili a ocenili najlepších a najaktívnejších učiteľov a aj odborných zamestnancov našich škôl.
Po kliknutí na fotografiu sa v novom okne zobrazí v lepšom rozlíšení o rozmeroch 3 968 × 2 976 bodov (≅ 3 MB).
Pri príležitosti Svetového dňa učiteľov sa od roku 2014, z iniciatívy starostu Vladimíra Bajana, každoročne oceňujú najlepší pedagogickí a odborní zamestnanci základných a materských škôl v zriaďovateľskej pôsobnosti mestskej časti za mimoriadne výsledky v pedagogickej činnosti. Oceňovanie je spojené aj s finančnou odmenou.
„Chcem vám zaželať veľa trpezlivosti, nie len s deťmi, ale aj ich rodičmi. Odviedli ste kus dobrej práce, aj napriek tomu, že často nie je adekvátne ohodnotená a za to vám patrí veľká vďaka,“ povedal oceneným starosta Vladimír Bajan.
Tento rok to nebolo inak a z rúk starostu si prevzalo kytice a 1 000-eurovú odmenu deväť pedagogičiek z petržalských základných a materských škôl:
- Katarína Betáková – triedna učiteľka 7. A a výchovná poradkyňa v ZŠ Nobelovo námestie za vynikajúce výsledky v pedagogickej činnosti za rok 2018, za trvalé dlhoročné mimoriadne výsledky dosahované v práci triednej učiteľky a výchovnej poradkyne v ZŠ Nobelovo nám. 6, s osobitným zreteľom na realizáciu kariérneho poradenstva, výchove k ľudským právam a prevencie sociálno-patologických javov medzi žiakmi.
- Iveta Bosnyáková – učiteľka predprimárneho vzdelávania v MŠ Bohrova za vynikajúce výsledky v pedagogickej činnosti za rok 2018 a za mimoriadny osobný prínos v rozvoji predprimárneho vzdelávania s osobitným dôrazom na environmentálnu výchovu zameranú na zážitkové učenie detí materskej školy, za vynikajúce výsledky v práci vedúcej metodického združenia a za prípravu študentov pedagogických škôl a Pedagogickej fakulty UK na ich budúce povolanie.
- Iryna Dankanyč – triedna učiteľka 3. B triedy v ZŠ Holíčska za vynikajúce výsledky v pedagogickej činnosti za rok 2018 a za mimoriadny osobný prínos v oblasti rozvoja multikultúrnej výchovy a vzdelávania, spolupráce so základnou školou v Zakarpatskej oblasti, mimoriadne úspešnú spoluprácu s rodičmi a tvorbu vlastných projektov na skvalitnenie hudobnej výchovy a umeleckého vzdelávania žiakov.
- Mária Gibejová – zástupkyňa riaditeľa ZŠ Pankúchova 4, učiteľka predmetov dejepis, nemecký a rusky jazyk za vynikajúce výsledky v pedagogickej, organizátorskej a riadiacej práci za rok 2018 s osobitným zreteľom za mimoriadne výsledky v práci vedúcej projektového tímu Externé hodnotenia kvality školy podporujúce sebahodnotiace procesy a rozvoj školy, za aktívnu spoluprácu so zriaďovateľom pri organizovaní odborných seminárov pre projektové tímy ZŠ, za tvorbu učebných pomôcok a osobný prínos pri rozvíjaní kompetencií žiakov tvorivo a aktívne prezentovať svoju prácu.
- Oľga Horváthová – triedna učiteľka 9. A triedy ZŠ Turnianska za vynikajúce výsledky v pedagogickej činnosti za rok 2018 a za mimoriadny osobný prínos v environmentálnej výchove, realizácii medzinárodného projektu Zelená škola a ďalších medzinárodných projektov, vynikajúcu spoluprácu s vysokými školami pri príprave budúcich pedagógov, za tvorbu vlastných učebných a didaktických pomôcok a testov, za vynikajúcu prácu vedúcej predmetovej komisie prírodovedných predmetov a ďalšie aktivity prezentujúce výsledky práce ZŠ Turnianska.
- Zuzana Hubinová – triedna učiteľka 1. A triedy a učiteľka výtvarnej výchovy na II. stupni v ZŠ Tupolevova za vynikajúce výsledky vo výchove a vzdelávaní žiakov mladšieho školského veku, realizáciu projektov školy a spoluprácu pri realizácii projektov mestskej časti Petržalka v pohybe a Olympijský festival nádejí Petržalka, za vynikajúce výsledky v práci s nadanými žiakmi, výborné výsledky v spolupráci s Miestnou knižnicou Petržalka a za mimoriadny osobný prínos v environmentálnej a pohybovej výchove žiakov I. stupňa za rok 2018.
- Janka Loišová – špeciálna pedagogička, v triede pre žiakov s autizmom bez mentálneho postihu a žiakov s aspergerovým syndrómom za vynikajúce výsledky v pedagogickej činnosti za rok 2018, za mimoriadny osobný prínos a pedagogické majstrovstvo v náročnej práci triednej učiteľky v triede so žiakmi s autizmom a aspergerovým syndrómom, za realizáciu projektov Environprojekt, Olompiáda, Dievčenské laboratórium, Odstráňme šikanovanie a ďalšie s osobitným zreteľom za prácu v projektovom tíme národného projektu Externé hodnotenie kvality školy podporujúce sebahodnotiace procesy a rozvoj školy.
- Marcela Szabóová – učiteľka v MŠ Búlikova za vynikajúce výsledky v pedagogickej činnosti za rok 2018, za mimoriadny osobný prínos v rozvoji predprimárneho vzdelávania za realizáciu eTwinningového autorského projektu „Princezná Bee Bot“ oceneného certifikátom kvality na Slovensku a v Česku, za realizáciu ďalších medzinárodných eTwinngových projektov v spolupráci so školami v Španielsku, Estónsku, Poľsku, Arménsku, Slovinsku a ďalšími zahraničnými materskými školami.
- Tatiana Šišková – triedna učiteľka v triede 3. ročných detí v MŠ Röntgenova za vynikajúce výsledky v pedagogickej činnosti za rok 2018, za mimoriadny osobný prínos v rozvoji predprimárneho vzdelávania najmladších detí materskej školy, za realizáciu projektov so zameraním na zdravý fyzický a psychický rozvoj osobnosti detí predškolského veku, za prípravu učebných pomôcok a za nezištnú odbornú a metodickú pomoc a podporu začínajúcim pedagogickým zamestnancom materskej školy.
Oceneným učiteľkám gratulujeme!
Chcete sa vyjadriť? Využite diskusné fórum.
Petržalka,
18. 10. 2018 |
Prečítané: 267 |
Rubrika: Kto sú humanisti?
|
|
|
Zbierka na ochranu humanistov vo svete
Anketa
Áno, dávam prednosť kvalitnej zrnkovej káve, ktorú si nameliem (38 hl.)
Áno, dávam prednosť zrnkovej káve, ktorú kúpim už pomletú (22 hl.)
Áno, dávam prednosť zrnkovej káve s označením Fairtrade (69 hl.)
Áno, dávam prednosť instantnej káve s označením Fairtrade (34 hl.)
Áno, dávam prednosť zrnkovej káve s označením BIO (36 hl.)
Áno, dávam prednosť instantnej káve s označením BIO (45 hl.)
Áno, dávam prednosť bežnej zrnkovej káve (slovenský výrobok) (14 hl.)
Áno, dávam prednosť bežnej zrnkovej káve (zahraničný výrobok) (12 hl.)
Áno, dávam prednosť bežnej instantnej káve (slovenský výrobok) (8 hl.)
Áno, dávam prednosť bežnej instantnej káve (zahraničný výrobok) (19 hl.)
Nie, nepijem kávu (18 hl.)
Celkom hlasovalo: 315
Etická výchova
Ako by mala vyzerať etická výchova — alternatíva náboženskej výchovy pre deti bez vyznania? Aký je váš názor?
K teórii a praxi humanistickej výchovy
Sčítanie ľudí bez náboženského vyznania
Podporte útulok pre zvieratká
|
|
|