www.humanisti.sk
Podporujeme
Spoločnosť PrometheusEthos – občianske združenie so zameraním na etiku, humanizmus a sekularizmusHumanisti Slovenska – občianske združenieZošity humanistov Ateisti Českej republiky Voľná myšlienka v ČeskuThe BrightsAdam Roman
Spolupracujeme
Kochlear.czÚnia nevidiacich a slabozrakých SlovenskaEurobabička Českej a Slovenskej republiky
Sčítanie ľudí bez náboženského vyznania
Atheist Census
Kultúrny program (Staré Mesto)
Bratislava-Staré Mesto
Adresa redakcie
e-mailová adresa redakcie
Internetový čas
Internet time: @790
Počítadlo


Spam poison

Mars oslavuje 25. výročie a zameriava sa na trvalo udržateľnú budúcnosť

Mars oslavuje svoje 25. výročie na českom a slovenskom trhu a predstavuje svoj program trvalej udržateľnosti „Sustainable in a Generation Plan“

MARS (25 rokov)

Po kliknutí na logo sa v novom okne zobrazí v lepšom rozlíšení o rozmeroch 1 260 × 630 bodov.

Spoločnosť Mars pri príležitosti 25. výročia pôsobenia na českom a slovenskom trhu predstavila svoj nový program „Sustainable in a Generation Plan“ a symbolicky tak zahájila ďalšie štvrťstoročie svojej aktívnej prítomnosti v Česku a na Slovensku. V priebehu niekoľkých nasledujúcich rokov chce Mars investovať takmer miliardu dolárov do prekonávania akútnych výziev, ktoré stoja pred biznisom a celou spoločnosťou v krajinách, kde Mars podniká, výziev vrátane klimatických zmien, chudoby v dodávateľských reťazcoch a nedostatku zdrojov. V súvislosti s tým Mars oslovil Pamelu Marsovú-Wrightovú, ktorá predstavuje štvrtú generáciu rodiny Mars, aby sa podelila o svoj pohľad na udržateľnosť a medzigeneračnú zmenu.

Mars (v kocke)Od svojich skromných začiatkov v kuchyni Franka C. Marsa pred viac ako sto rokmi je spoločnosť Mars stále rodinnou firmou, ktorá ponúka široký sortiment produktov a služieb pre spotrebiteľov, ako aj ich zvieracích miláčikov. V spoločnosti Mars v súčasnosti pracuje na celom svete 100 tisíc zamestnancov, ktorých Mars nazýva spolupracovníkmi. Spoločnosť vlastní veľa obľúbených globálnych značiek, hodnota desiatich z nich presahuje miliardu dolárov. Mnohé, napríklad Pedigree®, Whiskas®, Royal Canin®, M&M's®, Snickers® a Orbit®, sú obľúbené u spotrebiteľov aj v Česku a na Slovensku.

Spoločnosť Mars vstúpila na český i slovenský trh v roku 1992. So svojimi súčasnými 150 spolupracovníkmi dnes pôsobí v troch kategóriách: segment cukroviniek (čokoláda, žuvačky a cukrovinky), krmiva pre zvieratá a potraviny. Od roku 2016 sú jej aktivity na českom a slovenskom trhu zastrešené organizáciou Mars Multisales Central Europe, ktorá prepája český, slovenský, rumunský a maďarský trh. Miestna i regionálna centrála sídli v Prahe. Okrem toho od roku 1998 funguje v Poříčí nad Sázavou jeden z najväčších výrobných závodov na výrobu nečokoládových cukroviniek v rámci celej spoločnosti Mars, a od roku 2001 aj stredisko vývoja cukrovinkových produktov. Celková kapacita všetkých výrobných liniek je 55 000 ton ročne a celé zariadenie zamestnáva viac ako 500 spolupracovníkov. Okrem ďalších obľúbených cukroviniek sa každý rok vyrobí až 29 000 ton žuvacích cukríkov Skittles®, ktoré sú distribuované nielen v Česku a na Slovensku, ale aj v ďalších viac ako 52 trhoch v Európe i mimo nej – prevažne na Blízkom východe a v Afrike.

Pripraviť sa na budúcnosť: Mars „Sustainable in a Generation Plan“

Spoločnosť Mars na celosvetovej aj na lokálnej úrovni verí, že rast a odolnosť jej biznisu záleží už po celé generácie od prosperity a rozvoja ľudí, ktorí so spoločnosťou Mars spolupracujú – od poľnohospodárov, ktorí pestujú suroviny, až po spolupracovníkov, zákazníkov a spotrebiteľov. A bez zdravej planéty sa z prosperity nebude tešiť nikto.

Sustainable in a Generation Plan

Po kliknutí na obrázok sa v novom okne zobrazí v lepšom rozlíšení o rozmeroch 1 640 × 1 148 bodov.

Sustainable in a Generation PlanAmbícia „Sustainable in a Generation Plan“ obsahuje súbor komplexných cieľov a plánov, ktoré vychádzajú z vedeckého poznania a snahy riadiť dopady činností v rámci celého dodávateľského reťazca. Zameriava sa na oblasti, kde môže Mars prispieť k zlepšeniu niektorých z najväčších globálnych problémov, ktoré definujú Ciele udržateľného rozvoja OSN. Program „Sustainable in a Generation Plan“ pozostáva z troch vzájomne prepojených aktivít:

  • Healthy Planet (Zdravá planéta) – Táto aktivita si dáva za cieľ znížiť dopady na životné prostredie vo svetle toho, o čom veda tvrdí, že je nutné urobiť, aby planéta ostala zdravá – orientácia na boj proti klimatickým zmenám, zodpovedné riadenie vodných a pôdnych zdrojov. Spoločnosť Mars napríklad oznámila svoj cieľ znížiť emisie skleníkových plynov naprieč celým svojim hodnotovým reťazcom o 67 percent do roku 2050 – čo predstavuje výrazné zvýšenie dovtedajších záväzkov spoločnosti v oblasti znižovania emisií skleníkových plynov.
  • Thriving People (Prosperita jednotlivcov) – Mars chce zmysluplne zlepšiť kvalitu života jedného milióna ľudí vo svojom hodnotovom reťazci, ponúknuť im prosperitu v podobe vyššieho príjmu, lepšieho zabezpečenia ich ľudských práv a – pre ženy – viac príležitostí. Mars napríklad založil „Livelihoods Fund for Family Farming“, fond pre trvalú udržateľnosť a boj proti chudobe v rozšírených dodávateľských reťazcoch, a „Farmer Income Lab“, kolaboratívny think-do tank, ktorý aktívne hľadá riešenia, ako znížiť chudobu malých farmárov.
  • Nourishing Wellbeing (Podpora spokojného života) – Pomocou poznatkov modernej vedy, inovácií a marketingu chce Mars pomáhať miliardám ľudí a ich miláčikov žiť zdravšie a spokojnejšie životy. Táto aktivita nadväzuje na aktuálne programy spoločnosti Mars v oblasti bezpečnosti potravín, inovácií produktov a ingrediencií i zodpovedného marketingu.


„Program ‚Sustainable in a Generation Plan‘ nám pomôže rásť takým spôsobom, na ktorý môžeme byť všetci hrdí. Môj starý otec Forrest Mars senior pred viac ako 70 rokmi definoval náš cieľ – cieľ prinášať prospech pre všetky strany zapojené do výroby a distribúcie našich výrobkov,“ zhrnula Pamela Marsová-Wrightová prístup spoločnosti Mars, ktorý od jej založenia dodnes vychádza z Princípu vzájomnosti.

„Máme povinnosť vykonať svoj diel práce, urobiť to, čo veda považuje za nutné.“

Spoločnosť Mars investuje do budúcnosti, všetko vníma v dlhodobom horizonte s cieľom zanechať lepší svet pre ďalšie generácie.

Starostlivosť o ostatných ako kľúčová hodnota

„Program ‚Sustainable in a Generation Plan‘ je pre nás veľmi dôležitý aj v Česku a na Slovensku. Mars chce zlepšovať životy ľudí a ich domácich maznáčikov všade, kde pôsobí,“ uviedol Bill Heague, Market Director pre Českú republiku a Slovenskú republiku.

„Napríklad v roku 2018 v Českej republike usporiadame v spolupráci s Nadáciou na ochranu zvierat už desiaty ročník kampane ‚Pomôžte naplniť misky v útulkoch‘.“

Vďaka tejto iniciatíve darovala spoločnosť Mars už viac ako 350 ton Whiskas® a Pedigree® vybraným zvieracím útulkom. V rámci kampane „Oplať úsmev“ značky Orbit®, do ktorej sú zapojené neziskové organizácie SOS Dětské vesničky (v Česku) a Úsmev ako dar (na Slovensku), darovala spoločnosť Mars celkovo viac ako tri milióny českých korún (viac ako 100 000 eur) ohrozeným deťom, čím prispela k ich zdravému úsmevu. V ďalších rokoch chce Mars v súlade so „Sustainable in a Generation Plan“ ešte viac rozšíriť tento typ aktivít.

Foto:

Mars (udržateľné pestovanie kakaa)Mars (veterná farma Moy, Škótsko)Mars (výskumné centrum, Waltham)

Chcete sa vyjadriť? Využite diskusné fórum.

Slávka CigáňováSlávka Cigáňová
Vyštudovala ekonomickú teóriu a žurnalistiku. Osem rokov pracovala v denníku Hospodárske noviny – najskôr ako politická redaktorka, potom ako editorka domáceho spravodajstva. Od roku 2014 pôsobí v PR sfére. Do AMI Communications nastúpila v decembri 2014 na pozíciu Account Executive.
Čerpané z: www.amic.sk

Súvisiace články:
Neplatiaci zákazníci brzdia rast aj investície firiem (08.12.2017)
Slovenské firmy si riziká kybernetických útokov uvedomujú, no poistenie využívajú málo (07.12.2017)
Kvôli neuhradeným faktúram sa zvyšujú ceny alebo sa prepúšťa (23.11.2017)
Bankrot hračkárskej firmy pred Vianocami? (14.11.2017)
Kvôli neplatiacim zákazníkom chýba firmám v priemere približne 2,7 milióna eur (14.11.2017)
Počty insolvencií budú na Slovensku aj v celom regióne strednej a východnej Európy klesať (24.10.2017)
Firmy na Slovensku rastú vďaka manažmentu pohľadávok (24.10.2017)
Rast HDP Slovenska by sa mal opäť zrýchliť (12.10.2017)
Kvôli neplatiacim zákazníkom sa firmy u nás boja bankrotu (01.10.2017)
Automobilový priemysel čakajú roky rastu (27.09.2017)
10 rokov od globálnej finančnej krízy (26.08.2017)
Slováci sa najviac zadlžujú v bankovom sektore (10.08.2017)
Na úhrady faktúr čakajú firmy v priemere 64 dní (08.08.2017)
Zahraniční študenti si prišli na svoje počas Letnej školy medzinárodného práva (01.08.2017)
Pozitívny trend sa končí, insolventných firiem bude pribúdať (18.07.2017)
V Európe sa za ostatných 10 rokov platí stále viac faktúr načas. No Slovensko je medzi najslabšími (14.07.2017)
Vstup strategického investora do plavebnej agentúry prevádzkujúcej pontóny na Dunaji (13.07.2017)
V Havel, Holásek a Partners bolo povýšených osem senior právnikov, dvaja z nich na pozíciu partnerov (12.07.2017)
Slovenská kancelária Havel, Holásek a Partners sa presťahovala pod Bratislavský hrad do atraktívnej mestskej štvrte Zuckermandel (03.07.2017)
Eurozóne sa darí (03.07.2017)
Z EÚ prichádzajú prísne pravidlá na ochranu osobných dát (27.06.2017)
Firiem, ktoré sa ocitli v platobnej neschopnosti, na Slovensku ubúda (15.06.2017)
Najvyššia zadlženosť panuje v Nitrianskom a Košickom kraji (07.06.2017)
Nedobytné pohľadávky môžu firme nielen uškodiť, môžu ju aj položiť (11.05.2017)
Slováci sú pri platení faktúr horší, než je priemer východnej Európy (11.05.2017)
Právnický debatný turnaj (03.05.2017)
Platobná neschopnosť sa presunula najmä do opráv a údržby áut (30.04.2017)
Klienti v oblasti služieb sa pri úhrade faktúr zlepšili (29.04.2017)
Výrobe áut na Slovensku sa darí, môžu však nastať ťažšie časy (22.04.2017)
Havel, Holásek a Partners je podľa prestížnej globálnej ankety MaA Today Awards už piaty rok najlepšou kanceláriou v oblasti fúzií a akvizícií (10.04.2017)
Na exporte kvôli Brexitu najviac stratí Nemecko, USA čaká najväčší výpadok v investíciách (10.04.2017)
Eurozóna stratí Brexitom miliardy eur, Slovensko čaká nízky dopad (03.04.2017)
Rast očakávajú najmä firmy v západnej Európe, východoeurópske sú pesimistické (30.03.2017)
Američania začali míňať, Nemcom stúpol dopyt (22.03.2017)
Na Slovensku sa čoraz viac využívajú služby profesionálov v oblasti inkasa (07.03.2017)
Slovák v priemere dlhuje 655 eur (09.02.2017)
Slovenské firmy považujú za svoju najväčšiu výzvu zlepšenie manažmentu pohľadávok (19.01.2017)
Ďalšie interné povýšenie v advokátskej kancelárii Havel, Holásek a Partners (16.01.2017)
Druhá najväčšia medzinárodná advokátska kancelária v SR ďalej personálne posilňuje (11.01.2017)

Slávka Cigáňová, 04. 12. 2017 | Prečítané: 85 | Rubrika: Veda a spoločnosť

Zbierka na ochranu humanistov

Pomôžte humanistom vo svete! Mnohí čelia prenasledovaniu, mučeniu a trestu smrti za svoje presvedčenie.

Pozri: Globálna kampaň na ochranu humanistov.

HELP US PROTECT HUMANISTS AT RISK
Etická výchova
Ako by mala vyzerať etická výchova — alternatíva nábo­ženskej výchovy pre deti bez vyznania? Aký je váš názor?
Nové vo fóre
 Re: Istý čas môžu
15-12-17 * 12:28
 Istý čas môžu
15-12-17 * 09:43
 Re: S kým?
15-12-17 * 09:12
Brajti
The Brights
Kniha
Sumeri
Dobré knihy
Kniha Zakázané ovocie – Etika humanizmuKniha Nemnožme sa!
Vytvorené v redakčnom systéme phpRS © Jiří Lukáš | RSS | Návrat hore