Reklama má na ľudí vplyv. Aspoň tá, ktorú sledujeme. Niekedy si to ani neuvedomíme, ale riadime sa podľa toho, čo nám oznamuje reklama. Rozpoviem vám vo fejtónovom duchu, ako som sa riadil aj ja podľa reklamy.
Starý mobil sa mi už kazí, a uvažujem nad kúpou nového.
Včera večer som sledoval reklamu. Reklamu na jedného slovenského mobilného operátora. Ale reklama sa na konci akosi čudne správala. Akoby porucha. A nakoniec oznam:
Končíme.
Reku, fajn, keď končíte, tak končíte.
Dnes ráno som zapol počítač, a išiel som na stránku Orange. (Aj zároveň si overiť, či naozaj končia.)
Žiaľ, to isté, čo večer v reklame. V prehliadači som videl len toto:
Po kliknutí na obrázok sa vám v novom okne zobrazí vo vyššom rozlíšení o veľkosti 987 × 686 bodov.
Najlepšie je zákazníkovi sucho oznámiť, že končí… bez nejakého vysvetlenia.
Reku, fajn, keď končíte, tak končíte. Nebudem vás obťažovať. Pozriem sa inde. Zavrel som stránku, a otvoril som si stránku ďalšieho mobilného operátora začínajúceho v názve s písmenom O.
Super.
Nekončí.
Aj ponuku majú férovú. Bez chytákov.
Nekončia!
Naopak, ponúkajú paušály bez chytákov.
To je argument! Bez chytákov.
Žiadne: Končíme! A hotovo!
Chcete sa vyjadriť? Využite diskusné fórum.
Ján Parada
laik s celoživotným vzdelávaním
Čerpané z:
vlastný zdroj