www.humanisti.sk
Súťaž o knihu
Webhouse.sk
Podporujeme
Spoločnosť PrometheusEthos – občianske združenie so zameraním na etiku, humanizmus a sekularizmusHumanisti Slovenska – občianske združenieZošity humanistovVladislav Marušic – ALTERNATÍVAAteisti Českej republiky Voľná myšlienka v ČeskuThe BrightsAdam Roman
Spolupracujeme
Slovenské súťaže.skNAJsúťaže.skeSúťaže.skKochlear.czÚnia nevidiacich a slabozrakých SlovenskaEurobabička Českej a Slovenskej republikyHoax.skdTest
Iné médiá
Adresa redakcie
e-mailová adresa redakcie
Internetový čas
Internet time: @515
Počítadlo


Spam poison

Slováci nakupujú viac slovenskej zeleniny a ovocia ako vlani

Slovenskí spotrebitelia prejavujú stále väčší záujem o produkty slovenských dodávateľov

Výnimkou nie je ani ovocie a zelenina od slovenských pestovateľov, ktorých predaj z roka na rok rastie. BILLA reagovala ešte v roku 2013 na potreby zákazníkov a uviedla ako jediný reťazec vlastnú privátnu značku Slovenská farma, prostredníctvom ktorej ponúka svojim zákazníkom slovenské ovocie a zeleninu, ako aj mäso rýdzo slovenského pôvodu.

„Slováci si tento rok najviac obľúbili slovenské zemiaky, cherry paradajky, strapcové paradajky, jablká odrody Golden a prvú päticu uzatvárajú čerešne,“ uvádza na základe prieskumu nákupného správania zákazníkov v BILLA jej výkonná riaditeľka Albena Georgieva.

Ako ďalej dodáva, každý rok BILLA prináša pre svojich zákazníkov novinky a tento rok si zákazníci mohli pochutnať na vynikajúcich sladkých čučoriedkach od slovenských pestovateľov, osviežujúcich ríbezliach, šťavnatých broskyniach a do ponuky boli zaradené aj nové odrody jabĺk. Slovenskí zákazníci majú oproti predchádzajúcej letnej sezóne vyšší záujem o kúpu slovenskej kukurice. Dávajú tiež skôr prednosť menším cherry paradajkám, kým v minulosti skôr kupovali klasické veľké paradajky.

„Aktuálne tvorí podiel predaja produktov našej privátnej značky Slovenská farma jednu pätinu na obrate všetkých privátnych značiek a oproti minulému roku evidujeme nárast tohto podielu. Značka Slovenská farma garantuje 100-percentný slovenský pôvod ovocia a zeleniny a mäsa v sieti supermarketov BILLA. Naši zákazníci majú istotu, že nami garantované slovenské ovocie a zelenina sú skutočne slovenské,“ konštatuje Albena Georgieva.

Všetci slovenskí dodávatelia ovocia a zeleniny siete supermarketov BILLA garantujú čestným prehlásením krajinu pôvodu Slovensko.

„So súhlasom našich dodávateľov vykonávame u nich pravidelné kontroly, na základe ktorých dáva BILLA svojim zákazníkom sľub 100-percentnej garancie slovenského pôvodu produktov značky Slovenská farma,“ prízvukuje Albena Georgieva.

V prípade, že by dodávatelia porušili interné pravidlá svojho obchodného partnera, BILLA by s nimi rozviazala spoluprácu.

„Záleží nám na spokojnosti našich zákazníkov a akékoľvek zavádzajúce informácie sú pre nás neprijateľné,“ uzatvára nekompromisne výkonná riaditeľka.

Medzi slovenských dodávateľov ovocia a zeleniny spoločnosti BILLA patria Záhradkárske služby PAULIS v Marcelovej, firma VITA-ZEL z rovnakej obce, BONI FRUCTI z Dunajskej Lužnej, ZELENINÁRSKA SPOLOČNOSŤ v Pustých Úľanoch a GreenCoop družstvo zo Zlatnej na Ostrove.

Spoločnosť BILLA sa snaží vždy uprednostniť domácich výrobcov pred zahraničnými, ak ide o produkty porovnateľnej kvality. Dlhodobo podporuje lokálnych výrobcov a bude v tom aj naďalej pokračovať. Okrem už etablovanej značky Slovenská farma spustila vlani projekt BILLA regionálni dodávatelia, ktorý je pokračovaním podpory slovenských výrobcov. V rámci tohto projektu pribúda na pulty predajní ponuka výrobkov od malých i väčších lokálnych dodávateľov priamo z ich regiónu.

Farmár s paradajkami

Farmár s paradajkami.
Po kliknutí na fotografiu sa v novom okne zobrazí v lepšom rozlíšení o rozmeroch 3 543 × 2 365 bodov.

Farmári s kukuricou

Farmári s kukuricou.

Farmárka s čučoriedkami

Farmárka s čučoriedkami.

Farmárka s jablkami

Farmárka s jablkami.
Po kliknutí na fotografie sa v novom okne zobrazia v lepšom rozlíšení o rozmeroch 1 500 × 1 000 bodov.

Chcete sa vyjadriť? Využite diskusné fórum.

BILLABILLA s.r.o.
Spoločnosť BILLA s.r.o., ktorá je súčasťou REWE International AG, pôsobí na Slovensku od roku 1993. Je lídrom v segmente supermarketov. V súčasnosti ich prevádzkuje viac ako 140 a zamestnáva viac ako 4 000 pracovníkov. V supermarketoch priemernej rozlohy 900 m² BILLA ponúka široký sortiment značiek, vrátane vlastných aj diskontných. Dominantnými medzi vlastnými značkami sú cenovo výhodné produkty Clever, výrobky pod značkou BILLA, organické produkty BILLA Naše bio a domáca Slovenská farma. Rovnako dôležitý je v ponuke podiel čerstvých produktov v oblasti lahôdok, pečiva, ovocia, zeleniny a mliečnych výrobkov.
Čerpané z: www.billa.sk

BILLA, 15. 08. 2018 | Prečítané: 199 | Rubrika: Veda a spoločnosť

Webhouse.sk

Webhouse

Odporúčame najlepší webhosting a domény za super ceny!

Iné médiá
Zbierka na ochranu humanistov vo svete
Humanists International crowd-funds for persecuted humanists
Pomôžte humanistom vo svete! Mnohí čelia prenasledovaniu, mučeniu a trestu smrti za svoje presvedčenie. Pozri: Zbierka na ochranu humanistov vo svete.
Anketa
Aký je váš názor pri zániku mandátu poslanca NR SR ohľadom odstupného, ak bol právoplatne odsúdený za trestný čin?


Celkom hlasovalo: 24
Voliči, pozor na Kisku!
Keď klamal v minulosti, bude klamať aj v budúcnosti. Pozri: Kiska povedal: „Nezaložím stranu.“ a Kiska je hanba Slovenska.
Etická výchova
Ako by mala vyzerať etická výchova — alternatíva nábo­ženskej výchovy pre deti bez vyznania? Aký je váš názor?
Nové vo fóre
Brajti
The Brights
K teórii a praxi humanistickej výchovy
K teórii a praxi humanistickej výchovy
Kniha
Sumeri
Dobré knihy
Kniha Zakázané ovocie – Etika humanizmuKniha Nemnožme sa!Thomas Paine – Vek rozumu
Sčítanie ľudí bez náboženského vyznania
Atheist Census
Podporte útulok pre zvieratká
Podporte útulok pre zvieratká v Humennom
Anketa Strom roka
Vytvorené v redakčnom systéme phpRS © Jiří Lukáš | RSS | Návrat hore